30-10 Hue - Reisverslag uit Hué, Vietnam van Ernest en Sabine - WaarBenJij.nu 30-10 Hue - Reisverslag uit Hué, Vietnam van Ernest en Sabine - WaarBenJij.nu

30-10 Hue

Blijf op de hoogte en volg Ernest en Sabine

30 Oktober 2012 | Vietnam, Hué

Na aankomst in ons prettig hotel en een douche gingen wij ontbijt zoeken in het toeristeneldorado van Hue. Hierbij kwamen we een prettig Nederlands paar tegen, waarvan hij huisarts is -en dat schept natuurlijk gelijk een band. Na wat geslenterd te hebben na de overkant van de Perfumerivier en de plaatselijke markt bezocht te hebben heb ik een Vietnamese jurk in opdracht gegeven . Het pinnen van het geld liep uit in een stevige regenbui, zodat wij de aan ons beloofde cocktail maar weer bij dezelfde tent als tussen de middag hebben genomen. Terwijl we daar knus in het droge naar de regen keken, kwam hetzelfde paar van de middag weer langs en nestelde zich bij ons. Heerlijk gesproken over onze reizen en ook het vak, ja dat klopt ook. De regen wilde maar niet minder worden, zodat wij uiteindelijk toch het korte stuk een taxi hebben moeten nemen om enigszins droog over te komen.
Morgen hebben wij de hele dag een Sightseeing tour afgesproken, dus het wordt vroeg dag voor ons.