08-11 Saigon - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Ernest en Sabine - WaarBenJij.nu 08-11 Saigon - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Ernest en Sabine - WaarBenJij.nu

08-11 Saigon

Blijf op de hoogte en volg Ernest en Sabine

08 November 2012 | Vietnam, Ho Chi Minhstad

Om niet moe te worden en de tijd te overbruggen tot onze kamer gereed is, hebben wij een excursie geboekt tot de Caodaistische tempel en de Cu Chi-tunnels. Nou de tempel was vooral erg bont en de mensen maken een zeer devote indruk. Ik heb er zelf niet zoveel mee, als iedereen zo mee kan kijken met je godvruchtigheid. Ik vind het een beetje te privé om ernaar te kijken.
Maar ja in de tempel was het wel lekker koel en buiten 35 graden, dus ik keek wel!
Daarna zijn wij weer twee uur in de bus vervoert naar de tunnels. Uiterst interessant en de moeite waard om te bekijken. Ongelooflijk, hoe zij de tunnels hebben gemaakt en gebruikt. Zeer indrukwekkend. Ik kan mij de Amerikaanse soldaten ook voorstellen met hun angst. De vallen en de openingen van de tunnels zijn gewoon nauwelijks te zien , dus zo een aanval kwam volledig onverwacht.
Nu hebben wij onze raamloze kamer met prettig bed en vriendelijke hotelstaff betrokken. Eerst even douchen en dan zullen wij in een van de restaurants in onze gezellige straat in het hart van Saigon iets gaan eten.

  • 08 November 2012 - 17:12

    A.i.GOMERSBACH-metz:

    HOI an! juliie reisverslagen goed ontvangen, en nu in het beroemde Saigon. Ongelofelijk toch? Hier is het regenachtig en koud, niets aan, warme kleding aan en de verwarming natuurlijk aan Eric en Claire/Max komen Zondag, 11 Nov. voor mijn verjaardag, omdat het midden in de week valt, Max de 25ste, dus over 14 dagen.Ik hoop er heen te gaan, Lisa gaat ook met de auto van Anita en komt ze mij wel ophalen, 27 Nov, gaan ze naar Australië vertrekken, plan is 2 jaar, Hun kraakpand is overgedaan aan een vriendin, die ook spullen heeft overgenomen, Gaat het minder dan 2 jaar duren, dan zullen ze wel terug komen Hebben jullie nog wat gehoord van Sabine's vader? en van Roelie? En Mischa ben zo benieuwd naar hun. Jullie verjaarskaart gekregen, bedankt, mooie kaart , de eerste!!! Tot een volgende keer, hé? Kus van je moeder voor jullie.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Vietnam, Ho Chi Minhstad

Ernest en Sabine

Actief sinds 05 Sept. 2012
Verslag gelezen: 166
Totaal aantal bezoekers 21105

Voorgaande reizen:

07 September 2012 - 01 December 2012

Onze verre reis 2012

Landen bezocht: